Fotoski - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Koen&Leonie Hupkes&van den Haak - WaarBenJij.nu Fotoski - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Koen&Leonie Hupkes&van den Haak - WaarBenJij.nu

Fotoski

Door: Leonie&Koen

Blijf op de hoogte en volg Koen&Leonie

08 Juli 2007 | Rusland, Moskou

Op http://koenhupkes.hyves.net en http://happea.hyves.net staan de eerste foto's......Enjoy!!!

Voor de exacte titels en de locaties sla je maar even een encyclopedie open, tijd is wederom opski......BAAAAAI!!! Leonie

Tijd is helemaal niet opski, Leonie is slaapski!!! Groeten Koen

  • 09 Juli 2007 - 13:14

    Jannie:

    Jullie houden me zo wel aan het surfen, zeg... Maar vooruit, ik zal dan toch maar eens voor de verandering hyves checken... ;)... Heeeel heeeeeel heeeel misschien kan ik echt een superdeal sluiten voor een koophuis in de Pijp, maar dat staat allemaal nog in onzekere schoenen... Verder is er hier in Nederland niks bijzonders aan de hand... Ik mis je nu alweer, Leonie... Dikke kus voor nuski!!

  • 11 Juli 2007 - 07:31

    Bram Zee:

    Ziet er allemaal goed uit. Ik ben jaloers op jullie, geniet ervan!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Koen&Leonie

Koen & Léonie komen nog eens ergens. Rusland, MOngolië en China in 2007, nu naar Isael en Jordanië, in januari gaat Léonie naar Argentinië met mama en broertje en in mei 2010 staat Zuid-Afrika op het programma. Voldoende leesvoer dus voor de thuisblijvers de komende maanden =D

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 24530

Voorgaande reizen:

24 Juli 2009 - 15 Augustus 2009

Koen & Léonie go Israel

05 Juli 2007 - 15 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: