Foto's - Reisverslag uit Irkutsk, Rusland van Koen&Leonie Hupkes&van den Haak - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Irkutsk, Rusland van Koen&Leonie Hupkes&van den Haak - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Leonie&Koen

Blijf op de hoogte en volg Koen&Leonie

23 Juli 2007 | Rusland, Irkutsk

Na een paar uur intersletten staan ze dan online; nieuwe foto's!!!

Check http://happea.hyves.net in de map trans-siberie express. Have fun en verzin er zelf maar weer leuke ondertitels bij. De leukste inzendingen bij de foto's winnen prachtige prijzen zoals airag, chinggis brau, schapenvlees en 20 tugrug. Ik zeg; mailen die handel!!!

Bayartai!!!

  • 23 Juli 2007 - 10:10

    Sylvia:

    Leuk hoor! Ik heb ze allemaal bekeken. Bijzondere sprookjesachtige gebouwen zitten ertussen. Ik kijk uit naar de reeks uit Mongolie...

    XxX

  • 02 Augustus 2007 - 00:00

    Mammie:

    Hola Loen & Koen! Het is 1 augustus, uurtje of kwart voor zeven, `s-avonds uiteraard, en komen net van Manita Beach, zoon strand waar naast lekkere bedjes met dito parasol ook n eigen zwembadje hoort en als je zin hebt n massage kunt laten doen .... ik zeg,, nix mis mee! Na n paar dagen relaxen morgen het land van de Maya`s ontdekken, dat is o.a. naar Chitzen Itza, een van de nieuwe wereldwonderen, Tulum, Cozumel en Merida. Onwijs aardige mensen die mexican people en zo leuk klein ! haha ...

    Aangezien jullie de afgelopen 10 dagen uit de lucht zijn geweest en de 4e weer in de trein zitten richting Peking dacht ik, ik stuur even gezellig n berichtje. Handig hoor dat internet!

    Ik heb zoon vaag vermoeden dat de trip door Mongolie n onwijs te gekke trip is geweest, ik ga volgende week natuurlijk ook even op jullie site kijken om alle nieuwe verhalen te lezen!

    Hele goeie reis verder naar Peking en muchos besos de "Liefebees"!

  • 10 Augustus 2007 - 14:49

    Josta:

    He leonie en koen,

    Leuk om jullie verhalen te lezen. Ik heb ze na 6 weken pas allemaal kunnen lezen, aangezien ze in madagaskar geen internet hebben.
    Wij hebben een super reis gehad. Ben benieuwd naar de rest van jullie fotos.
    Op 22 september zijn onze fotos te bewonderen tijdens ons feestje.

    Liefs josta

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Koen&Leonie

Koen & Léonie komen nog eens ergens. Rusland, MOngolië en China in 2007, nu naar Isael en Jordanië, in januari gaat Léonie naar Argentinië met mama en broertje en in mei 2010 staat Zuid-Afrika op het programma. Voldoende leesvoer dus voor de thuisblijvers de komende maanden =D

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 24512

Voorgaande reizen:

24 Juli 2009 - 15 Augustus 2009

Koen & Léonie go Israel

05 Juli 2007 - 15 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: