Stresssssssss - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Koen&Leonie Hupkes&van den Haak - WaarBenJij.nu Stresssssssss - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Koen&Leonie Hupkes&van den Haak - WaarBenJij.nu

Stresssssssss

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Koen&Leonie

22 Mei 2007 | Nederland, Amsterdam

Op het moment van dit schrijven zit Koen ergens op de HvA zijn volgende afstudeeropdracht te incasseren, en is Leonie nog steeds aan het tieppen om die scriptie af te krijgen voordat we weggaan. Ik zeg; top voorbereiding!!!

Afgelopen week hebben we ein-de-luk een visum geregeld, na wat omzwervingen op internetsites die uitnodigingen voor Rusland aanbieden en een tripje naar de Chinese ambassade, alwaar 117 wachtenden voor ons waren......Hmpf!!! Dan maar langs t visumburo......kost wat, maar dan kunnen we in ieder geval helemaal legaal op reis strax!!!

Wat nog rest is het halen van n paar inentingen volgende week, een scriptie inleveren, verhuisdozen inpakken en vooral niet naar Floortje Dessing kijken, dat geldt althans voor Koen die zich niet graag door een blonde vegetarische hippie laat vertellen hoe mooi het allemaal wel niet is. Geef m es ongelijk?!

Anyways; ik ga weer verder. 4 juli scriptie inleveren, 5 juli om 06.45 vertrekken we vanaf Keulen airport naar St. Petersburg. Strakke planning!!! Koen gaat zijn laatste uren in Nederland samen met zn homies van Daft Punk doorbrengen in de HMH, ik achter m'n PC. Keep posted en meld je aan voor de mailinglist! Dan krijg je een berichtje als we iets hebben meegemaakt wat definately wereldkundig gemaakt moet worden, en natuurlijk de foto's......

Do svidanja, Bayartai en Zai Jian

  • 22 Mei 2007 - 13:43

    Sylvia:

    Hoi Leonie,

    Dat ziet er goed uit voor jou en Koen, tenminste wat betreft de reis... :)

    Uit ervaring weet ik dat die voorbereiding al erg leuk is.

    Veel plezier nog daarmee en veel succes met het afronden van je scriptie!

    Zie je gauw op het USC!

    XxX
    Sylvia

  • 22 Mei 2007 - 13:51

    Jannemanneke:

    Hebben jullie nog een chaperone voor Hepperdepepper nodig?!?!


  • 22 Mei 2007 - 13:57

    Mama:

    Alleen als ze heeeeeeeeeel goed met moeilijk opvoedbare aapjes kan omgaan!!! :P

  • 22 Mei 2007 - 14:44

    Thijs:

    Betekent het feit dat ik nu een email heb gekregen met een mededeling van je bericht niet dat ik automatisch weer een bericht krijg als jullie een bericht posten, of moet ik me alsnog aanmelden op de emailijst om ervoor te zorgen dat als jullie een bericht posten, het feit dat ik op de mailinglijst sta er automatisch voor zorgt dat ik een bericht via mijn emailadres krijg van het feit dat jullie een nieuw bericht hebben gepost? Ehhh, ja duidelijk he!

  • 22 Mei 2007 - 14:56

    Menneke:

    Floortje Dessing, Goortje Dressing, Schmoortje Messing.....Ik vraag me eigenlijk af of koen jullie reis wel gaat overleven(of beter gezegd z'n mede-passagiers), 't schijnt nl dat de transsiberie-express een echte hippie-attractie is. misschien moeten jullie 'Cartman's Guide to destruction of all futile hippies' nog 's goed doornemen voor de start..

    p.s. mag ik uitzwaaien?

  • 22 Mei 2007 - 17:52

    GOD:

    Who are you people?

  • 22 Mei 2007 - 18:14

    Cora:

    No stressssss.....not a good start but I know how it feels...Russische autoriteiten zuigen met z'n allen. Dan inderdaad maar het visumbureau, dan heb je het maar. Om vervolgens in Rusland genaait te worden omdat je "geregistreerd" moet worden en elk hostel je en poot uitdraait....Hihi, ben net dus genaait, maar he...niet echt een keus. Geniet van de verdere voorpret en ik hoop je/jullie in Beijing te zien...!!

  • 22 Mei 2007 - 18:40

    FUFU:

    Huh, op reis...wauw te gek!
    We hebben elkaar kennelijk echt te lang niet gesproken...
    Dikke kus FUFU

  • 22 Mei 2007 - 20:03

    Frans:

    Ni hao,
    22 mei nu en 5 juli weg en al in de stressss. Zo kom je vanzelf aan vakantie toe. Maar scriptie, verhuisdozen (ga je alweer weg uit de Raamstraat?, visa en veel meer tegelijk regelen is natuurlijk niet niks. Goeie oefening voor de reis.
    Maar voor de 5e zie ik vast nog wel een paar keer (zaterdag/zondag op het USC, de week erop in het Bos?).
    Ik ben heel nieuwgierig naar je ervaringen onderweg. Ik maakte die trip tijdens de val van de Muur, ben één van de weinigen die niets daarvan heeft gemerkt, in China was dat geen nieuws. Nou weinigen, 1 miljard Chinezen wisten het ook niet. Het eerste deel van de vliegreis ging per DDR-maatschappij Interflug van A'dam naar Oost-Berlijn, nog helemaal DDR. Was dus al meteen historie.
    Als je wilt kan ik je van alles vertellen en laten zien over Rusland, Mongolië en China. China is echt leuk!
    Tot de volgende grapevine en straddle, zai jian,
    Frans

  • 22 Mei 2007 - 20:21

    Jesus:

    God, can you hear me......?! It's me; Jesus!!!

  • 22 Mei 2007 - 20:23

    Faike:

    En gedraag jullie een beetje he! Haha geen herten aanrijden, te veel wodka drinken en noem alle gekkigheid maar op!haha veel plezier!!

    Dikke kus,

    Fiek (van Fieke & Thijs ;-))

  • 22 Mei 2007 - 21:34

    Pappakeespappa:

    Mag Jopie woensdagnacht ook mee naar Keulen en hoe laat gaan we?
    Wordt natuurlijk heel gezellig ritje. Ik rij! Hopelijk haaltie Keulen!!

  • 23 Mei 2007 - 09:04

    Cecilia:

    How Funny!
    Thanks for adding me to your mailing list of friends! I'd love to follow your adventures in China! X Cc

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Koen&Leonie

Koen & Léonie komen nog eens ergens. Rusland, MOngolië en China in 2007, nu naar Isael en Jordanië, in januari gaat Léonie naar Argentinië met mama en broertje en in mei 2010 staat Zuid-Afrika op het programma. Voldoende leesvoer dus voor de thuisblijvers de komende maanden =D

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 24534

Voorgaande reizen:

24 Juli 2009 - 15 Augustus 2009

Koen & Léonie go Israel

05 Juli 2007 - 15 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: